Finnar & Orenheter

Åh jag är så glad! På sommaren är min hy oftast på topp! Den blir len och fin och finnarna är få, knappt någon. Men när hösten kommer och det blir kallare och mörkare ute dyker dom upp lite här och var. Men jag ska inte klaga, dom är inte så många. Hyn blir oftast både torr och fet på samma gång och jag får lät utslag. Men nu så håller sig min hy i någorlunda skick! (Ta i trä, ta i trä). Tänk om det kunde hålla sig såhär tills sommaren, och till och med föralltid! Även om finnarna inte är mitt största problem, utan orenheterna och utslagen så får dom mig ändå att känna mig äcklig! Det här var väl ett roligt inlägg hörni? :)


Det vi har kan ingen annan ta ifrån oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0