London eller Skottland?

Jag och Simon funderar på att åka till London, eeeller Skottland. Allra helst vill jag åka till London, tror jag... Det finns så mycket att se och det skulle bli våran resa. Om vi åker till Skottland kommer vi att bo hos Simons kompis. Vi skulle få ett eget rum med dubbelsäng, så ligga och trängas skulle det inte bli på tal om. Det skulle bli billigt och jag har hört att Skottland är ett otroligt vackert land. Men samtidigt skulle vi bli så beroende av hans kompis eftersom att han inte bor centralt, vilket skulle stoppa oss lite. Han skulle nog däremot inte ha något emot att skjusa osv, men som sagt då blir vi inte så mycket själv. Skulle vi däremot åka till London (vilket är en otroligt cool stad) så skulle vi ha vårat eget och det skulle kännas mer som våran resa, men däremor mycket mycket dyrare. Jag vill ju shoppa :D Vi funderar och funderar! Vad skulle ni ha valt? :)


LONDON

Eller...

SKOTTLAND


Kommentarer
Postat av: Jenny

SKOTTLAND!!!!!!!!

2009-10-09 @ 03:03:29
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0