The computers

Nu är min första lediga dag så gott som slut! I alla fall snart.
Dagen tillbringades med min mamma, mormor, Ronja och Karoline. Blev en heldag i affärer utanför stan och i stan :) Så min sjuka lilla flunsa-Simon fick ligga hemma alldeles själv. Kanske lika bra? Sen när jag kommer hem med tandtråd istället för godis till honom var ju en annan sak...

Nu när Simon komplat in MacBooken i den andra dataskärmen som han har kan vi sitta bervid varandra och kolla datorn istället för olika ställen. "Oj först 2m ifrån varandra och nu 10cm, vilken skillnad" Men faktiskt, det är skillnad ;)

Nu sitter vi alltså såhär nära varandra, cooolt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt :) Här sitter vi i varsitt rum och snackar via msn ;) Haha, inte riktigt så illa men datorerna är i skilda rum!

2009-09-17 @ 17:32:44
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0