090907

Efter att ha jobbat en helg, känns denna måndag verkligen inte jobbig! Måndagar = Jobb!
På så sätt känns det ganska skönt att ha jobbat helg, för då slipper man gruva sig för måndagsen jobb.
Min måndag denna vecka innebär sista arbetsdagen innan torsdagen. Skönt!

Blev ingen springrunda för mig och Simon i morse. Tyvärr. Däremot följde jag med Karro till sjukhuset för att hålla i hennes hand då hon skulle göra gastroscopi, vilket innebär att man stoppar ner en lång slang  i halsen för att undersöka magen. Och vet ni, jag tror det var bland det värsta JAG varit med om i hela mitt liv! Vad tror ni då hon tyckte? Jag trodde jag skulle gråta för jag tyckte så synd om henne! Det kändes som i en skräckfilm då dom binder fast offret och torterar det levande tills dom dör! Jag ville bara rädda henne därifrån!!! Aldrig mer i mitt liv att jag följer med någon nästa gång som ska göra det!


Syskonkärlek dör aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0