Hubba bubba (och cigaretter tack) ?!

Min dag på jobbet har verkligen inte varit rolig! Till början var jag glad och trevlig vilket jag tycker att man ska vara då man möter kunder. MEN, allt börja med att det kommer in två killar i 14 års åldern (tror jag) och den ena killen frågar lite stöddigt om han kan få pruta på en Hubba Bubba. Jag säger såklart att det fungerar inte så. Killen lägger tillbaka Hubba Bubban och den andra killen springer därifrån. En kund som jag känner säger att den andra killen tagit cigaretter, men då var det redan försent, för killarna har gått/sprungit sin väg. Alltså jag skulle ha gjort vad som helst, bara jag hade fått spolat tillbaka tiden så jag hade kunnat fått sätta fast killen så han hade åkt dit! Den lilla skiten alltså. Jag blev så arg när hon sa det för jag tycker det är så otroligt respektlöst att sno och eller ta något som inte är ens eget! Att man kan vara så fräck!! Efter de fick jag ont i huvudet, och kände att jag bara ville gå och slå på någonting.

En annan sak som fick mig på gott humör eller i alla fall fick mig att skratta var en av våra stamisar som s
a " Nä Amanda ska få gå hem, hon ska flörta med killar, hon ska tjusa hon!" HAHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0