Ingen kan vara nere med en ballong

Nu är jag hemma igen efter en dag på stan. Åh jag älskar att vara ledig!
Har fått så mycket uträttat! Har köpt hårtoning, mat, Ronjas dopresent, hämtat ut min kofta som kom med posten. . . Fast när jag tänker efter så har jag mest virrat omkring. Känner jag. Aja, rätt så mycket hände i alla fall : )


Hitta två gulliga kylskåpsmagneter inne på bokaffären på Kärnan som jag kände att jag var tvungen att köpa.
Det första jag sa till Karro  var " Du, säg inte till Simon hur mycket dom kosta"

Den här köpte jag bara för att texten stämde så bra in på mig.
Det måste varit någon som tänkt på mig som gjort den, för den beskriver mig så bra! Klockren!



Och denna tyckte jag bara var såå söt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0