Dagens ilandsproblem?

Okej, nu har jag köpt hem två lådor med marsglass. Vadå desperat??? Men nu är det inte det som är problemet, utan problemet är just det där med att jag bor ihop med en kille som heter Simon Brygg och då får absolut ingenting finnas kvar i mer än två dagar. Så det där med att jag köpte två lådor med glass har inget med att göra att jag älskar just marsglass (hehe) utan att Simon äter upp alla så fort han får chansen (vilket är många många gånger). Så därför måste jag ha ett litet lager någonstans, så att jag kan få äta en glass på fredag eller om en vecka utan att jag står där och öppnar en låda som är tom. Tänk om man kunde sätta en kedja runt förpackningarna med ett litet lås på? Det borde väl finnas? Jag lär väl knappast vara den enda i hela världen som har detta problem? Jag tror jag har dagens ilandsproblem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass har jag ingen lösning på men ofta när jag köper hem godis till MIG så gömmer jag det i sängbordet, hahaha! Stefan säger jämt att han inte vill ha nå men lik förbannat så äter han upp mitt om han hittar det!

2009-09-14 @ 11:26:04
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0