En naaajs dag!

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den vart bättre!
Tog inte cykeln in till stan eftersom att jag hade 10 ton med pant. Så jag panta bort allt då jag kom in till stan. Sen gick jag ner till Carro som satt i badhusparken, så vi prata lite och njöt av solen. Sen kom även Sabbi med sin lilla hund Oliver. Jättemysigt! Vi tog en liten snabb stripps tillsammans innan vi skildes åt. Najs...Bajs. Hehe.

Sen kom mamma in till stan bara sådär kan man säga, så hon, jag, Karro, Ronja och Dennis tog en middag på kina. Och då kom även Martina med hennes familj så vi slog ihop borden och åt ihop :) Efter de var jag och Karro barnvakt till lillskiten, och det gick lika bra som vanligt. Hon har börjat "dansa" lite nu. I alla fall med huvudet och händerna. Så slår man på en låt så ger hon järnet. Haha! Ska filma henne någon gång så kanske jag lägger upp det här.

I morgon jobbar jag 11-18 och jag är såååå nervös. Vi har nämligen skaffat nya PLU nummer, vilket är koder för tex äpple, päron och apelsiner. Det blir som att vara ny i kassan igen. Håller tummarna för att det går bra.


Kommentarer
Postat av: sara

Söt hon är :)

2010-04-13 @ 09:44:02
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0