En uppsagd lägenhet

Godmorgon!
Idag har jag världens skönaste pass! Jobbar bara 11-18 idag!

Igår när jag kom hem hade Simon städat och diskat här hemma! Sen låg en stoor chokladkaka på bordet. Är han inte lite gullig så säg? :)

Igår sa vi även upp lägenheten. Det känns lite tomt. Tycker ju om den här lägenheten trotts allt, känns som våran egen. Utflytten sker i slutet av juni. Vilket är om ca 2 månader. Kan ni förstå!! Sen flyttar vi hem till våra föräldrar för ett tag! Visserligen, hela juli är vi borta på luff. (Mest därför vi sa upp lägenheten). Och sen är det bara augusti kvar, och då tyckte jag att vi lika gärna kunde bo hemma. Jag vill hem till mamma och pappa! Wihooo! Jag ser framemot augusti så himla mycket! Bara få vara ledig med familjen! Ett perfekt avslut innan vi flyttar! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0