Man skulle kunna tro att det är sommar!

God morgon!
Sicken dag va!

Jag är så jäkla nöjd över mig själv som har lyckats vända tillbaka dygnen. Enda sen jag flytta hemifrån så har jag varit uppe på nätterna hej vilt! Och sovit länge på morgonen såklart. Vilket snart är i två år. Nu går jag och lägger mig vid 12 tiden (sent men såå mycket bättre) och kliver upp vi 9 tiden. För mig är det här hur bra som helst. Och jag kan nog snart ta ner tiden till 11 på kvällen.

Den här dagen känns sluddrig. Det är mycket jag vill hinna med... Prio ett är att ta mig ner till badhusparken där Carro sitter, så jag får lite sol på mig :) Sen hade jag gärna velat storhandla, för det är helt tomt i kylen. Sen ska jag och storasyster Karro träffas och äta middag. Det blir mysigt :) Föresten, Carro = Kompis och Karro= Syster. Alltså min kompis Caroline stavas med C och min syster stavas med K så ni inte blandar ihop dom och tror det är samma person. Men nu vet ni.

Jag tar nog min fina lilla humlan bort till badhusparken♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att träffa dig mandis. Hoppas det gick bra på körskolan:) Puss

2010-04-12 @ 16:14:42
Postat av: Amanda

Var så roligt att träffa dig oxå ;) Det gick riktigt bra =) hih puss

2010-04-12 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0