OBS! För Andra Avenyn fans...

Men fasen då. Andra Avenyn som är ett av mina favorit serier håller på att spårar ur. (Enligt mig). Roland skjuter sig själv, Kim är kanske (i smyg) våldtäcksman och Lotta är spårlöst försvunnen. Just det där med att Kim är väldtäcksman visste jag så fort Liv blev våldtagen. Och jag har gruvat mig för den dagen som det skulle komma fram. Och snart gör det väl de ser det ut som. Jag håller på att bli tokig, vill inte att snälla, gulliga Kim ska ha gjort något sånt :( Uscha var tvungen att skriva av mig lite, fick en sån olustig känsla i kroppen över det hela. Hehe som jag kan bli av en liten svensk serie.

mmmmmmmmmmmmmm andra avenyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0