Oj, nu svettas jag som en gris. Fast grisar svettas ju inte så jag svettas som en... häst?

Kom nyss upp ur badkaret och jag älskar då det är riktigt riktigt hett! Annars kan man ju lika gärna skita i att bada. Det var så varmt att mina händer domna bort ett tag. Jag åt lite choklad och njöt. Kan det vara för att jag börjar se ljuset i tunneln? 

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på Svenska Hollywoodfruar och äta glass med varma hallon. Jag lär nog somna ganska fort efter de.


Föresten, jag tror jag måste skaffa tandskena. Jag gnislar tydligen mina tänder så hemskt när jag sover säger Simon. Får ringa tandläkaren och kolla lite.


Natti natt♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0