Upp och hoppa din lilla loppa

Hej hej hej!

Idag gjorde jag något OTROLIGT klumpigt, jag hade glömt bort att jag hade min körlektion 07.00 på morgonen. Så jag vakna av att min körlärare ringde mig 07.07 och fråga vart jag höll hus. Han fick komma och hämta mig här hemma så att jag skulle hinna ha min lektion. Missa inte så mycket. PUST.
Nu är jag i alla fall hemma igen, är tvungen att äta frukost innan jag ger mig på teorin. Nu sitter jag bara och repeterar. För jag är klar med alla faser. Jag är stolt över mig själv. Riktigt stolt. Måste även in på stan en sväng för att köpa toning. Mitt hår är nämligen inte så snyggt just nu...
Mina nya glasögon som jag hade tänkt använda idag, men det känns som att solen sviker mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0