Viktigt

Väntar på mail och sms från, just nu, viktiga personer för mig. Det handlar om arbetspapper och boende. När det gäller mailet om boende är jag mest nyfiken. Men det där sms:et handlar om mitt arbetsintyg från ett arbete jag haft förut. Jag sms i Augusti om att jag ville ha arbetsintyg och hon lova att skicka iväg så fort den ansvarige kom tillbaka från semestern. Men inte fick jag något på posten. Innan jul skicka jag iväg ett sms igen och hon lova att skicka hem arbetsintyg. Men inte då heller kom något. Så igår eller förrgår så skicka jag ett sms igen och har nu inte fått svar. Jävla helvete! Då kanske ni tycker att jag borde ringa... och ja det borde jag göra, haha! Jag ringer om hon inte svara mig på en vecka. Då känns det lugnt.

Föresten, hitta en bild då min hårfärg var för jäkla fin! Jag har svårt att bli nöjd med mina hårfärger när jag färgat håret och ser det oftast inte förens månader efteråt. Vilket jag gjorde nu. Och eftersom att jag inte brukar vara nöjd över hårfärgen så sparar jag inte nummret från kartongen. Så jag blir lite ledsen i ögat när jag inte vet vilken färg jag hade här :( Nu har jag någor nytt att lära mig; Spara ALLTID fägens nummer även om du inte blir nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0