Är det såhär det känns att va lycklig?

Uppe med tuppen idag igen. I alla fall 08.00! Drog med mig Martina på Body Pump 09.30, superhärligt att börja morgonen med träning ju! Idag visste jag vad jag hade att förvänta mig utav passet, och valde bättre vikter till de olika övningarna. Fortfarande sjuuukt jobbigt, men så förbannat roligt!

 Igår vart det verkligen ett flummigt arbetspass. Jag var inne på dag 6 av 7 arbetsdagar, så hjärnan stod still ovanligt ofta. Enka saker vart helt plötsligt helknas i huvudet. Aja det får man väl kanske ta... Är det såhär det känns att vara vuxen? Att jobba flera dagar i rad. I sånt fall gillar jag det inte. Eller stopp, när lönen kommer älskar vi att vara vuxna, eller hur!

Nu ska jag ta och titta på Andra avenyn och sen blir det till och dammsuga och torka golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0