Corps Bride

Vakna av att ett underbart packet ramla ner i brevlådan. Eller underbart är väl att ta i ;) Det var ju trotsallt en film, men jag älskar filmer... Så det vaaaar underbart! Väntar man på någonting så är allt underbart när det kommer :) Har ni sett Corpse Bride? Det var nämligen den filmen som kom idag! Jag har nämligen inte sett den, men allt började med att jag såg ett musikklipp på Saras blogg då det är en sån fin musikvideo. Karro säger att det är ifrån en film och säger att den är jättebra. Så jag betsällde hem den ifrån CDON helt enkelt. Nu längtar jag tills jag kan sätta mig ner och se den !


Kommentarer
Postat av: sara

Du får berätta sen om den var bra eller inte för jag har inte sett den :)

2010-02-10 @ 22:08:36
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Ica-Perry

Den är grymt bra! Tim Burton gör bra filmer, du borde även se "a nightmare before christmas"! =)

2010-02-10 @ 22:51:28
Postat av: Ica-Perry

Den är grymt bra! Tim Burton gör bra filmer. Du borde även se "a nightmare before christmas"! =)

2010-02-10 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0