"Efter regnet kommer solsken" - Roland

Ahh jag höll på att bli galen igår av att inte komma in på bloggen. När man är sugen på att skriva så kommer man inte in!? Det är det knäppaste! Humf.

Igår jobbade jag, så det finns inte så mycket att skriva om. Allt flyter liksom på (,) på mitt jobb. Det är bra de. Fast igår träffa jag Lisafisa som ska åka till Thailand idag! (haahaa jag skrev först Thiland och trodde att det stavades så, tills jag insåg att det såg otroligt sjuukt ut och kolla upp stavningen på googel HAAHA!). I vilket fall som helst så är jag avudsjuk... Fast jag blir glad när jag tänker på vad som händer mig i Juli månad. TÅGLUFFEN! Därför tänker jag göra en lista på vad som gör mig glad. I dessa deprimerande tider. Men den får ni se sen.


Vi har fått nya västar på jobbet. I like! Vi ska få nya arbetskläder också,
fast just nu känner jag inte att jag behöver dom. Jag har ju miin väst :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0