En hummlis

Andra avenyn var lika bra som vanligt! Spännande spännande! Hmm men ingen dammsugning och golvtork blir det. Tänker man på att man ska göra det ska man göra det på en gång, annars händer det inte!

Är tokigt ensam här hemma, så jag steker mig några potatisbullar, eller "spybullar" som vi brukar säga jag och Simon. Kanske inte är så svårt att lista ut varför vi kallar dom så ibland. Är nämligen galet less på dom. Fast för mig är det ganska lugnt.

Förövrigt så skiner solen idag, känns som vår! Det är till och med ganska milt ute! Min lilla hummlan står ute på vår balkong och gottar sig!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja de e samma. sök på Sophie Zelmani, en massa sköna, lugna låtar :)

2010-02-07 @ 11:32:13
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0