Ett leende på läpparna...

Jag kom och tänka på en sak när jag satte på mig mina varma strumpor som hade varit på elementet.
När jag var liten tyckte jag att det var jättejobbigt att kliva upp ur sängen på morgonen, eftersom att det var så kallt. (Det tycker jag väl visserligen nu också, men sak samma). I alla fall så fick mamma alltid stryka mina kläder. Byxor, tröjor, strumpor, till och med TROSOR! Nästan varje vintermorgon fick hon ta fram sitt strykjärn och stryka mina kläder så dom blev varma. Det var mycket om och men, men hon gjorde det! Jag får verkligen ett leende på läpparna när jag tänker på det, för hur kärleksfullt är inte de?


Mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken toppenmamma=)

2010-02-05 @ 01:54:16
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0