Mördar dockor

Gokväll, Gonatt! ... eller godmorgon? Nej är nog liiite förtidigt för godmorgon!
Idag var jag och träffa mamma och Ronja som var i stan. Jag blir alltid suuuperglad när någon i min familj kommer in och vill umgås! Efter att jag träffat dom gick jag och jobba. Skitskoj... Nej jag var rätt så trött så det var inte så jättepeppande att sätta sig i en kassa.

Förövrigt så kan jag ju säga att jag åt upp en hel EXTRA drops ask och fick magknip. Det tyckte Per var roligt. Men det är ju kul att man kan glädja någon.


Kan ni se vad det här är för något? Egentligen är det coola trädockor som min farfar köpte då han var Afrika då han var ung. Just nu är de tillfälliga klädhängare. Hehe. Eftersom tvätten var blöt då vi tog upp det igår hänger det kläder överallt. Även på dessa dockor. Annars har jag tänkt använda dessa om det skulle bli inbrott någon gång och jag skulle behöva slå hååårt! För dom där är verkligen inte att leka med. Fasen så hård dom är. Ni ska höra hur många gånger som Simon har skrikit här hemma över dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0