Trosor och BH??

Hahaha!!! Glöm det där jag sa om "hund au pair", för det finns ju fasen inget som heter så!!! Haha! Jag mena ju faktiskt Hund VOLONTÄR! Så fel det kan bli :)

I vilket fall som helst, idag när jag skulle till jobbet stressa jag som en tok. Både med att klä på mig och att springa iväg till bussen. Så när jag väl kommer till bussplatsen så var jag tvungen att tänka " SHIT har jag på mig trosor och bh???" Och ja, det hade jag ju. Men är det inte lite illa... ?

Snart ska jag åka med pappa hem till Duved, för i morgon kommer kussen ;)

Kommentarer
Postat av: sara

haha, de där känner jag igen fast för mig händer det på riktigt å jag märker det först när jag läckt igenom tröjor! ;)

2010-02-18 @ 22:28:35
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha!!! Jobbigt att det händer på riktigt för dig;) vem vet, när jag har två barn kanske det blir detsamma för mig... Om jag redan tror att jag glömt liksom!

2010-02-19 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0