Upp & Ner

Heeej!
Här sitter jag och äter frukost i väntan på att tiden ska gå...
Och det går ganska bra.
09.45 går bussen mot Järpen för att åka upp till mamma och gänget! Blir en snabbtripp. Åker hem i morgon igen! Min morbro Per och hans tjej Luz som bor i Falun är uppe + hennes mamma och syster med barn. Därför blir det extra kul att få åka upp! Luz och hennes familj är ifrån Colombia, men Luz mamma bor kvar där nere men är nu uppe på besök i tre månader, så idag är första gången som jag får träffa henne. Spännande ! Ikväll ska vi ha ansikts... hmm nu kommer jag inte ihåg vad det heter, haha! Men man sitter ett gäng och kör ansiktsbehandling, aaha det är så det kanske heter? Det är i alla fall Luz som håller i det eftersom att hon är utbildad till något sånt...

Njaa... det var väl inget mer, nu är det dags att borsta tänderna ;)

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Det låter himla kul Amanda :) SAKNAR DIG! Ring när du har tid vettja <3

2010-02-11 @ 11:19:26
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0