What a wonderful world..

..Ja men faktiskt! Jag gillar när jag hinner med mycket på en dag. Det behöver inte vara något speciellt, men det ska vara saker man behöver göra och tycker om. Då mår jag bra! Var och fika med Sanna & Erik innan jag gick iväg och jobba. Det blev en god macka på Törners!
Sen sprang jag runt i typ varje affär för att leta efter ett par speciella byxor. Men hitta dom inte. Så jag blev lite lesen i ögat. Nästan i alla fall :(

Nu har jag två arbetsdagar kvar innan det blir helg och jag åker upp till Mamma. Sen får jag ju inte glömma att min kusin kommer seeent på fredagskväll. Så jag säger massssssa tummar upp. Den som vill kan ju få hålla upp sin tumme :)

ps.
jag drack två klunkar surmjölk till middag idag.

ps. det rekomenderar jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0