Morgon eller natt?

Okej, jag blogga, jag städa, jag åt och jag somna. Japp så såg min kväll ut igår efter att jag hade bloggat. Idag har jag jobbat hela dagen och sen träffade jag Sanna för att käka middag och kolla på film. Det var supermysigt som vanligt! :) Båda vart sugen på att dra utomlands tillsammans i sommar också, så får se vad som händer!

I morgon ska vi gå ut med jobbet och jag tycker alltid att vi har så jäkla roligt! Man vill bara göra det igen och igen och igen. Daniela ska komma hem till mig innan för att äta och fixas sig, det är ju en av höjdpunkterna. Är det en sån där typisk tjej-grej tro? Att sminka sig tillsammans innan man går ut? Jag tycker om det i alla fall :)

Fick min lönespec idag och jag vart något överraskad över min lön. Jag gråter inte denna månad i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0