240110

Krogen med jobbet var som vanligt super! Daniela och jag gjorde pizza och fixa oss tillsammans innan vi gick ut, och tänk att det är så mycket roligare att sminka sig tillsammans  :)




Igår tog jag på mig att jobba och det var det värt. Lördagar och söndagar är alltid värt varje timme på jobbet, även om det är sjukt segt. Blä.
På kvällen åkte jag och Simon upp till pappa för att ha myskväll. Blev Robinson, film, chips och dipp! Sen gick jag ner i källaren för att måla skänken som jag ska ha här hemma. Den kommer göra sig supersnygg hemma i lägenheten :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt hörru! :) Två tummen upp, fler har jag ej.

2010-01-24 @ 21:32:41
Postat av: Amanda

Man tackar! Haha jag blir så glad för dina två tummar ;)

2010-01-24 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0