En måste-dag

Godmorgon!
Har precis aktiverat mitt nya betalkort, så äntligen efter typ 2veckor kan jag betala med kort igen! Så segt det har varit att gå in på banken och ta ut pengar! Ett plus är ju att jag inte varit lika slösig... Fast har jag egentligen de? Jag lyckades ju ändå handla på H&Ms hemsida som hamna över 1000kr samt Nelly för några hundralappar. Hmm... Jag tar nog tillbaka det där med att jag inte varit slösig.

Idag ska jag träffa Karro för att köpa en födelsedagspresent till Annika, eftersom att hon fyller år idag! Men eftersom att det är söndag får det bli en present ifrån Mitt punkten, eller Åhlens. Begränsat, men det blir nog något bra ändå!

Utöver de så är det ett måste att diska. Det är ett otroligt stort diskberg här hemma som måste bort, för man får kvälningar pga stanken som är inne i köket. Huva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0