Full fart framåt

Vaknar upp 7.50 av att Simons telefon ringer. Han har ett "kvack" ljud som ringsignal och som är så otroligt sjuuuukt störigt! Vilket fall som helst så var det LT som ringde och ville att Simon skulle komma till deras kontor för att göra en intevjuv om att han sålde bilder till Expressen. Tänk att en bild på en människa kan leda till så mycket! Igår ringde även Norska Dagbladet som också var intresserad av bilder på Clooney the man!

Det jag tycker är så roligt med Simon är att han är så framåt
, han tar verkligen för sig av allting! Vill han någonting, ja då gör han det! Inget är pinsamt eller jobbigt! Det är precis den Simon som jag blev tillsammans med för 2.5år sedan. Jag tror att han kommer få göra mycket av de han tycker om, just pga av hans härliga personlighet och vilja! :)♥

Snart ska jag ut och gå med Karro innan jag börjar att jobba. Hoppas jag blir pigg av det i stället för trött. (Man vet aldrig med mig, jag funkar inte som en vanlig människokropp).


Älskar denna bild för att vi är en blandning av mongo och fulhet!


Kommentarer
Postat av: sara

Kanske blir en paparazzi av han?! :P Och i såna fall vill jag veta skvallret först om alla ;)

2010-01-27 @ 13:52:10
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0