Gatubarnens mamma

- Hämta ut gymkort
- Hjälpa Simon och handla kläder
- Hämta ut min Iphone 3Gs (Även kallad "lille Ragnar")
- Storhandla

Haha, jag är så otroligt dålig! Hann bara med två saker... Fast det är väl rätt så bra ändå?
För dom två grejerna som jag inte hann med kunde jag faktiskt inte rå för över att det inte blev av eftersom att ;

1.
Simon vakna upp på fel sida och vägra springa runt på stan
2. Det är min morbro som fixar gymkortet åt mig och jag fick inte tag på honom

Så faktiskt så var det inte mitt fel :)
Förhoppningsviss hinner jag med gymkortet idag i alla fall.

Nu är i alla fall RAGNAR här hos mig! Jag älskar honom, jag avgudar honom, jag är KÄR i honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0