Hur kan det vara så "skönt" att trycka finnar egentligen? Att man känner den där tillfredställningen.

Ännu en morgon av mitt liv.
Jag tror den här helgen kommer vara totalt händelselös. Kan låta deprimerande, ja. Men på något konstigt vis blir aldrig lördagar som jag tänkt mig. Skittrist! Blää. Idag kände jag för att vara den där negativa personen, men det är bara för att jag vet hur hela helgen kommer bli. Nästa helg däremot kommer nog bli skoj! Då är det pappa, karro och jag som gäller! Det blir revyn på teatern, IKEA i Sundsvall, och en hel helg hos pappa! :)
Nä! Jag tycker synd om er som får läsa det här inlägget. Så jag säger en sak; jag återkommer i gladare tillstånd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0