Idag var det sååå mycket mildare ute!

Vad arg jag är! Bloggaren Kenza är just nu i Thailand och på typ varje bild gungar hon gunga... Jag vill också gunga brevid standen... Det stör mig lite att det inte är jag som sitter på den där gungan. Hmm, jaja nån gång är det väl min tur hoppas jag! ( Föresten, Lisa på mitt jobb ska åka till Thailand snart och hon får säkert gunga en massa trägungor....)

Idag har jag jobbat, och jag vart överlycklig då jag såg att jag skulle få stänga med Lisa! Var ganska mycket att göra och tiden bara rann iväg, men det var ju skönt! :) Nu har vi fått scheman en månad framåt och min första tanke var "neeej", men sen vart den "aaaaaha oookej" Hehe. Nu kan jag ju planera lite och se hur jag ska jobba, och det är ju toppen! :)

Var en stor besvikelse då jag fick reda på vad det kostar att gå på yoga inne i stan! Uscha inget jag tycker är värt att lägga ut pengar på. Ett helkort (som jag antar är en termin) kostade 4500kr! VAA liskom! Får kolla vidare och se om jag hittar andra ställen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag blev också glad :D länge sen vi stängde tillsamman nu!! Du får lätt plats i min resväska om du vill hänga med!

2010-01-13 @ 23:30:47
URL: http://lisabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0