Jag ger dig min morgon

Åh jag vill så himla gärna få ett jobb i Stockholm så man vet hur man kan göra med sommaren och hösten och framåt. Det hade varit helt underbart att få jobba med något annat där nere än Ica. Jag har snart jobbat på Ica i 2 år och jag är så fruktansvärt glad över att jag har ett jobb. Som jag dessutom fixat helt själv. Men tänk så härligt det hade varit att typ få ett helt annat jobb på en helt annan plats! :) En stooor förändring. Ja, en förändring hörreni, jag kanske inte tycker att det är så dumt med förändringar! :) Men nytt år tycker vi inte om däremot!

Slänger upp en bild på en tjej jag saknar så otroligt mycket! Hon bor nu i Skåne och jag bor i Östersund.
Saknar att inte ha dig nära längre :( Saknar våra fika & pratstunder♥

Du är så bra på alla sätt och vis Lina! :)

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Åh, Amanda! Mina ögon tåras, och jag kan inte alls förklara hur det känns att läsa det du skrivit. Du är så underbar, och jag ser upp till dig så fruktansvärt mycket och beundrar dig till tusen ska du veta! Våra pratstunder och våra fikastunder på tehuset var speciella redan från början, och jag saknar dem också såklart! Jag saknar dig så otroligt mycket min vän! <3 Du är bra på alla sätt och vis du med kära Amanda!

Puss och Kram, vi måste höras snart!



Och flyttar du ner till Stockholm så är det inte alls långt mellan oss!

2010-01-12 @ 15:03:33
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0