EN STRESSIG VECKA...

Hej!
Kom nyss hem från en promenda ifrån stan till Lugnvik. Jag tänkte att jag flyttar ju på onsdag så jag måste passa på och gå den här vägen lite innan det är försent... Eller nej så tänkte jag inte alls. Jag missa bussen pga. att jag köpte toapapper... Jag vart så arg på mig själv när jag chansa på att jag skulle hinna in på affären på 2min innan bussen gick. Hade jag inte gått in på mitt jobb hade den planen kanske funkat? Aja, nu är jag i alla fall hemma med både toapapper och motion!

I fredags åkte vi ju upp till stugan med pappa. Det vart precis lika mysigt som det brukar vara. Tyvärr var det ett skittrist väder hela helgen. Fast det vart som bra ändå :)

Dagen är fullspäckad av saker. Det ska packas, diskas och shoppas! Det går rätt så bra med packningen, det är mycket som är nerstoppat och kastat faktiskt. Skönt att bli av med massa papper och prylar och skit. Men det är fortfarande inte klart på långa vägar! Sen så vill jag handla en massa innan vi åker nästa vecka, och jag tror att denna dag är den enda som funkar... För just nu är mina dagar helfyllda med saker att göra!

Måndag: Förnya recept 
Packa
In till stan för att handla + födelsedagspresent
In på jobbet med mina tider

Tisdag: Mamma fyller år och vi ägnar dagen med henne uppe i Huså♥

Onsdag: Intryckt i ett till jobb-pass innan vi ska PACKA IHOP DET SISTA OCH FLYTTA!

Torsdag: FLYTTSTÄDA!
Fredag: MIDSOMMARAFTON
Lördag: Ledig ( KVAR I HUSÅ?)
Söndag: Sista arbetsdagen på Ica någonsin! 10-20.15

Måndag: Ledig!

Tisdag: Tåget ner till Stockholm för resan till SPANIEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0