Beroende av bloggar

Det är bra att ni läsare kikar in på bloggen även fast jag inte varit så aktiv. Bra jobbat! Jag blir skitirriterad om jag läser en blogg dagligen och den inte uppdaterar. Beroende? Haha!

Emmy har åkt hem och vardagen rullar på som vanligt igen! Jag har en hel del saker att ta itu med då jag kommer hem från jobbet sen, en hel liten lista!
- Skicka mail om boende i Sthlm
- Skicka mail till Lotta om jobbet
- Börja fin putsa på mitt CV. Förbättra osv. Även ta en ny bild... tror jag.
- Sortera upp tvätt tills i morgon

Hmmm det är de jag kommer på än så länge...



Kommentarer
Postat av: Linis :)

Haha! Vet att du läser min blogg och jag kan tänka mig att du kanske blir lite frustrerad över min KLENA uppdatering?! :P hehe!

2010-03-01 @ 16:09:01
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0