En liten Orkide

I morse var jag och klippte till min lugg, men det kändes sådär. Vart jag än går låter det som att dom förstår mig så jäkla bra och jag blir överlycklig och tänker "yes äntligen blir det som jag vill" men det slutar alltid med att jag pressar fram "Javisst, det var jättebra". Många kanske tycker jag är dum i huvudet som inte säger " Nej skitfult, jag vägrar betala" men jag är verkligen ingen sån. Så jag la fram den där, just nu, otroligt värdifulla 100-lappen och gick. Tack och hej.

Sen gick jag och Martina och åt lunch. Längesen jag gjorde något med den damen, så det var trevligt! Fick en fin liten orkide som jag kollat in på hennes jobb♥

Kommentarer
Postat av: Anja

ja fy fan för frisörer som klipper fula luggar! jag ville mörda min frisör när hon förvandlade mig till Anja den ryska horan med en skitful lugg.... det inträffade dock inte. så nu är luggen på utväxt igen!

2010-03-19 @ 23:55:14
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0