Ett huvud fullt med luft

Har varit en skön, men tröttsam dag! Började med en (sen) frukost på ett fik inne i stan. Blev en ostmacka, smoothie och en kringla. Sen gick vi bort mot gamla stan och jag dela ut CV lite här och var. Men det blev bara cafén faktiskt. Sen gick vi en lååång runda för att leta efter matbutiken som jag ev ska börja jobba i. Och vi hitta det, tack och lov! Så får se till hösten om dom behöver mig där eller inte.
Frukosten/lunchen
Jag på Gamla stans gator



Nu är jag riktigt trött efter all luft och promenad! Haha! Så jag ska nog ta och krypa ner i det varma badet som Simon ligger i. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Linis :)

Åååh, vad fin du är tösabit! :) Jag är lite nyfiken på hur det gått med allt nu nere i Sthlm, och hur det känns?

2010-03-14 @ 14:56:40
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0