Keep on walking

Jag förstår inte riktigt vad det är med mig. Jag vaknar alltid innan klockan, minst en timme innan. Och det är otroligt ovanligt för att vara jag. Det här är tredje morgonen jag gör de och jag blir lika förvånad varje gång. Dessutom är jag för pigg för att somna om så antingen ligger jag vaken eller så går jag upp. Jag vet inte riktigt varför det har blivit såhär..

Igår boka jag och mamma en resa ner till skåne den 24maj. Känns så jäkla underbart! Var nästan 3 år sedan jag var där nere nu, jag som brukade vara där minst 1gång om året! Och tänk, det är snart 2månader kvar, vilket är ingenting, MEN det bästa är att det typ är sommar då! Tiden går ganska fort ändå :) Då tänka jag försöka hinna träffa fislina oxå!

Kommentarer
Postat av: Linis :)

Ååååååh! JAG ÄLSKAR ATT DU SKA TILL SKÅNE, OCH JAG ÄLSKAR DIG! <3 :)

2010-03-16 @ 17:10:44
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0