Tejpa upp ögonen, nu kör vi!

Nej men alltså såhär är det, om jag inte skulle iväg på jobbet snart så hade jag gått och lagt mig under täcket och sovit fram tills Svenska Hollywood fruar. För just nu är jag sjuuuuuuuuuukt äckligt trött. La mig ovanligt "tidigt" för att vara mig också, men väckarklockan ringde ju vid 06.00 i morse, så har varit vaken sen dess. Min kropp klara inte av att kliva upp så tidigt. Men jag var ju tvungen.

... Oookej nu börjar paniken sprida sig i kroppen. Herregud herregud jag får inte gå och lägga mig fast jag är så trött. Jag ska sitta i kassan, och där får jag inte sova. Andas andas andas. I morgon är du ledig Amanda.

... Fast då måste jag upp 06.00 igen. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0