Tillbaka till verkligheten

Hehe jag har inte dött nere i Stockholm. Jag klara mig faktiskt. Nu är jag hemma i vår lugna lilla lägenhet i lugna Lugnvik. Som det ska vara då :) Jag blev smått sjuk i lördagskväll så på söndagen var jag ganska slut. Vi åkte iväg för att se vart vi KANSKE får en lägenhet då vi flyttar ner. Jäklar vilket mysigt område det låg på, och vilket underbart hus! Precis så som jag ville att det skulle vara. Frågan är hur det ser ut inuti. Men det spelar absolut ingen roll, för jag är glad jag bara får en lägenhet! Lägenheten ligger i alla fall på Stora Essinge och det tar 15min in till stan med buss. Fans jäkla skitkorv va jag vill ha den där lägenheten. Men jag känner på mig att det inte blir så. Bara vänta några månader och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0