Hur skulle det bli med Stockholm? Och skulle Alice hitta ut ur underlivet?

Hallå!
Idag har varit en fullspäckad, men ändå så otroligt lugn dag. Det började med att vi satt på ett sjukhus 9.30 -15.00. (som jag inte kommer ihåg namnet på... Inget man lägger på minnet direkt) Simon skulle ju göra det medicinska testerna för att komma in på pilotutbildningen. Jag tror både han och jag har varit så grymt säkra på att det inte ska vara några problem för han att komma in, det mesta hänger på att man är frisk och att man har pengarna till utbildningen. Sen är det klar't! Alla tester gick galant, föutom synen. Man får högst ha 2,0 och gissa vad Simon hade första gången han gjorde testet idag? 3,0 !!! Han var helt förtvivlad, och jag med för den delen. Vad skulle det innebära om han inte kom in? Vad skulle hända med våra planer! Och shit, hur skulle Simon bli att leva ihop med om han aldrig någonsin fick bli pilot. Ett helvete skulle jag säga. Haha! Men andra gången han gjorde det fick han precis 2,0. Tack tack tack!

Sen checka vi in på hotellet som vi ska bo på fre-sön. Riktigt fräscht! :) Är Radisson Blu Royal Viking. Den som ligger vid Centralstation! :) Vi vila en stund då vi kom in, sen gick vi och åt en tvårättersmiddag. Alltså en middag och en efterrätt :) Vid nio var det dags för att se Alice i Underlandet 3D. Om jag ska vara helt ärlig så vart jag riktigt besviken på hela filmen. Trist när jag sett framemot den så mycket. Men det gjorde egentligen inget, för det var så mysigt med hela grejen ändå. 3D-glasögon och popcorn. Och apor såklart ;)

Bilder ifrån Iphonen, så ni får ta dom lite som dom är. Inte den bästa kvalitén i mörkret, men hitta in min riktiga kamera.

Innan bion.

My man på Jensens

Efterrätten var det bästa !

En mörkbild på en "3D-kvinna" Jajjamen! :)

Ett knäppt par.


Godnatt! Skriver och lägger ut mer bilder i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Linis :)

Ni är så söta ni två, era små filurer :) Och ni verkar ha det supermysigt i Stockholm. Jag håller tummarna för att Simon kommer in på pilotskolan!



Synd med Alice i Underlandet :( Jag är RIKTIGT sugen på att se den :(

2010-03-13 @ 15:14:45
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha tack linis =) Det är supermysigt här, skönt att bo på hotell för en gångs skulle ! :) Simon har faktiskt komit in :O Han klara ju medicinska testerna och nu är det bara betala och se glad ut för han, haha! Så det är skönt!



Ja det var lite synd. Men du kanske tycker den är superbra! Många som tycker de :) Jag hade nog för höga förväntningar och så...

2010-03-13 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0