En tatuering skulle sitta fint =)

Jag är riktigt sugen på en tatuering! Jag har velat haft en länge. Det är coolt! Jag vill vara en cool tjej, haha! Men en sak är mycket viktigt, den får inte vara förstor! Man vill kunna dölja den för att senare överraska folk med den. Suuuprise liksom :D Jag har funderat och funderat och kollat runt, men aldrig kommit på något som har känts klockrent! Men nu vet jag ! Jag läser nämligen Catjas blogg och såg att hon hade en sån fin och enkel tatuering! Älskar den! Hon har nämligen sina initialer på handleden. Såå snyggt! Fast jag skulle bara vilja ha ett A för jag tycker inte Ö:n är så snygga. Så ett A i samma stil som hennes bokstäver skulle sitta fint. Antingen på handleden eller på foten typ. Vad tror ni?


(Bilden är tagen ifrån Catja Divjaks blogg. Jag känner mig som en riktig tjuv! )

Tycker Catja är så jäkla snygg! Och dessutom verkar hon gullig! En riktig liten inspertionskälla är hon :)

Kommentarer
Postat av: sara

Vi ska försöka ta ett fint familjekort i helgen och skicka in. Blir jag alltför ful på det så skickar jag in på enbart barnen, haha! Segast, jag vet men vi har inte hunnit.

KUL med tatuering. JAg ska göra en efter sommaren och göra om en :D

2010-03-19 @ 07:39:22
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Kate

Håller med dig, tatueringar ska inte vara för stora! Vill också göra en! :)

2010-03-19 @ 07:56:53
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0