Sry

*Jag behöver inte skämmas för att jag inte har bloggat på några dagar. Jag har helt enkelt haft något bättre för mig*

Därför kommer det här inägget kankse bli långt. Vi får se.
Jag kanske ska rablla upp allt jag har gjort sen sist?

- Personalmys med Daniela, Jenny, Per och Jon hemma hos mig i fredagskväll. Vi spela "Med andra ord" & "Jag har aldrig". Sen tog vi taxi till krogen, men då åkte Jenny hem.

- På lördagen jobbade jag från 7.30-16 (jag var något trött efter mina 4timmars sömn). Men jag blev snabbt pigg ;) Sen kom Fredrik och hämta mig och Daniela och for till Krister för att fira hans 50års dag. Lilla Krister. Sen bjöd jag och Simon hem Daniela och Mattias på middag :) Det blev tacogratäng (min favoriträtt just nu). Hela kvällen vart så lyckad! Roligt att alla funkar så bra ihop! :)

- Hela söndagen jobbade jag (nästan) och det blev bara en massa slötid hemma. Var helt slut efter fredan och lördagen. 

OCH idag har jag inte gjort så mycket. Lunchat med Simon och Jonas och sen har jag jobbat. Jajjamen. 
Nu väntar jag på att Simon ska komma hem med våra pizzor. Mjuuuma.  

Kommentarer
Postat av: Linis :)

åh vad kul med ett inlägg :) Har väntat minsann! Men det låter som att du har haft en bra helg och snart åker jag hem och då önskar jag så innerligt att jag har tid att träffa dig min skönhet<3

2010-03-23 @ 15:32:24
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0