Sommar Sommar

Hej hej hej och hej igen!

Ledig idag! Skönt måste jag säga. Jag önskar jag kom på hur jag kunde tjäna mycket pengar på att jobba så lite som möjligt. Haha det är omöjligt! Men tänk om ;)

Vakna av att Karro ringde mig 7.30 och säger " Duuuuu jag har en idé! Vi tar en promenad ifrån lungvik in till stan och så käkar vi frukost på Wedemarks" YEEEA jag blev sååå pepp på de, not, hahaha! Jo men det var en bra idé, jag behöver helt ärligt röra på mig. Så så blev det.

Sen så har jag Simon och Jonas planerat tågluffen lite mer. Idag satt vi och skrev upp alla platser vi ville besöka i de olika 14 länderna ! Vet inte hur vi ska hinna med alla. Men det gör vi, tror jag...
Vi vill bla. gå på The red light district, upp i eiffeltornet, in Colosseum, bada i Gardasjön, Anne Frank museum (inne i huset som hon gömde sig har idag blivit ett museum om henne), kolla på Mona Lisa, åka båt inne i Venedig och mycket mer. Sen blir den ju sol, bad och bara njutar tid i lägenheten i Alicante i en vecka! Så idag har vi även kollat runt vad allt kostar! Aaah jag är så pepp att jag håller på att bli tokig! Ge mig sommar nu!

Alicante

bild från: vxo -airport . se

Red light Dristrict Amsterdam. Det är vad det ser ut. Men SÅKLART ska vi bara gå utanför ;)


Colosseum

bild från: planetware.com

Eiffeltornet

bild från: user.tninet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0