De tre brudarna

Godmorgon Godmorgon!

Jag måste börja detta inlägg med att säga " Fan va bra du är Amanda ". Ja visst är jag de! Världens tröttaste morgonmänniska har nu klivit upp tidigt flera dagar i rad. Jag tror jag redan håller på att bli en sundare människa, om man räknar bort träningen som inte blivit av. Men jag har lite ursäkter som vanligt, inte haft tid och varit lite kraslig.

Idag ska jag träffa två gamla klasskompisar, Lina (eller pruttvinden, fjärten, lillfisen... ja ni kan tänka alla möjliga prutt och bajsnamn till den tjejen) & Towe (eller Towis, hehe). Båda dom två har jag inte träffat sen studenten. Förutom Towe som jag träffat snabbt någon gång på stan. Det ska bli så jäkla roligt att få sätta sig ner och fika med dom igen. Jiiihaa!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0