Körkortet

Godmorgon på er!
Igår tog jag mitt lilla pick och pack och åkte hem till mamma. Inte föralltid såklart! Eftersom att jag legat sjuk hela veckan (med undantag från i onsdags då jag pröva jobba men som inte alls gick så bra) så tyckte jag att det var lika bra att åka hem till mamma i fina Huså och kurera mig. Vilket var ett bra val. Då får jag nämligen vara den lilla sjuklingen igen och dessutom träffa och umgås med Ronja och mamma.

Lillskruttan har börjat att gå nu! Igår gick hon ifrån de svarta fotöljerna i matsalen till spisen i köket! Jag vet att det inte säger många av er någonting, men för er som vet så är det ju väldigt långt! Det kanske är ca 15 baby-steg. Åh jag tror till och med att jag ska lägga upp ett klipp när hon går, för det är så sött när hon vinglar fram! Så vänta er en liten film snarast! ;)

Snart ska jag iväg, SJÄLV, in till åre för att hämta mitt körkort. Det blir första gången som jag kör själv så det pirrar lite i magen. Men det känns bra att få köra en liten mjustart med att köra själv i åre först och sen inne i stan. Så är det inte lika pirrigt då jag kör själv i stan... försöker jag intalla mig själv i alla fall!

Och senare mot dagen då mormor kommer hem ifrån jobbet ska jag ta bilen bort till henne och hälsa på. Vilken frihet man plötsligt känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0