Öppen för friheten

Men hallååå! Jag lever, har bara varit sjukt mycket att göra de senaste dagarna! Har ju tagit körkortet bland annat ;) JAG ÄR SÅ GLAD! ÄNTLIGEN ÄR JAG FRI! Nu ska jag njuta av att jag tagit studenten (för snart ett år sedan) + körkortet! De två tyngsta grejerna som jag varit med om i hela mitt liv, nästan. Haha jobbigt för mig som gått i skolan sedan jag var sex år. Hehe. Klarade uppkörningen utan problem, men hamna ett poäng under godkänt på teoriprovet. Satan vad surt de kändes, men det var bara att ta nya tag.

Sen har jag jobbat som en tok också.

På onsdagen då jag klara teorin och fick tillåtelse att köra bil helt själv, släppte alla spänningar, vilket har gjort mig väldigt trött. För så fort jag klara uppkörningen så skynda jag mig till jobbet för att jobba och dagen efter då jag klara teorin ( som börja 10.00) så cykla jag till jobbet som jag skulle börja 11.00. Jag hade alltså knappt en timme mellan. Sen på fredagen då jag skulle kunna vila upp mig, umgicks jag med min vän Anna och träffa även min mamma och två systrar. Vilket jag tycker är roligare än att sova. Och sen har det blivit en turbohelg med arbete. Men jag tackar inte nej till pengar :)

Nu ska jag ta mig ett supervarmt bad för att ÄNTLIGEN koppla av och fundera lite på vad jag ska göra nu när friheten äntligen har börjat. Jag ska bla. ladda hem The Sims 3 och börja läsa första boken av Twilight-seriern. Jag njuter redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0