021010-En bra dag

Idag är det en bra dag. Jag är ledig och Daniela och Mattias kommer hit och bor här tills på måndag morgon!!! Jag är så glad!!! Dom ska nämligen iväg och resa i tre månader till bl.a Nya Zeeland och Thailand. Åå så underbart. Vill också! Föresten, jag tycker att det är många som åker iväg dit just nu :-) KUL.


Som jag skrev så är jag ledig idag och även i morgon. Sen börjar jag en av mina jobbiga veckor. Har förstått att jag varannan vecka ska jobba sex dagar och varannan fyra... Helt okej faktiskt. Så denna vecka är det sex dagar som gäller. När jag tänker, woow sex dagar fan jag orkar inte! så går det faktiskt fortare än vad jag tror. Hjärnan ställer verkligen in sig så det brukar funka super. Och tänker man på pengar så går det extra bra. Tänka vad pengar kan göra med en människa. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0