17.10.10

Min lediga helg. Underbart. Idag skulle Simon och jag baka bullar. Det skulle som vara en mysig grej hade vi tänkt, men innan det skulle vi städa och diska. Vaknade upp vid 10 tiden och kolla på tv och myste fram till tills att klockan blev runt 12.30 . Allt gick bra tills jag bestämde mig för att ringa pappa för att prata samt fråga om vad det kunde vara som lukta så jäkla illa i våra skåp i köket, men framför allt under diskhon. I alla fall bestämde jag mig för att riva loss alla rör för att rengöra dom. Mycket äckligt... Hela dagen gick åt för att mojjsa ur allt. Och jag hoppades sååå innerligt att lukten skulle försvinna. Men ICKE att det gjorde det. Fyfan vad less jag blir. Men men, efter några timmar så var i alla fall lägenheten städad, och rören är ju rena. Kanske jag får nöja mig med det?


Jag har blivit lite peppad till att börja träna igen. Fast jag börjar med att göra små övningar hemma. Får se hur länge jag håller det här, haha!

Kändes som att jag hade massa skoj att skriva, men nu när jag sitter här så är allt som ut suddat ur hjärnan. Men så är det ju jämt för mig. Typiskt! Hela den här veckan så blir det tokjobb för mig och veckan efter kommer min mamma och lillprupp♥ Längtar så galet mycket.

Titta, klockan är 2.16 och jag är fortfarande uppe! Kan inte komma på när jag var uppe så sent senast (om man ska räkna bort då Daniela och Mattias var här). Jag har blivit så jäkla duktig på att lägga mig om kvällarna. Kan det vara för att jag jobbar så mycket kanske? ;-) Men jag har ingen som helst ångest, för det skulle jag ha haft annars, eftersom att jag är ledig i morgon också. Tjoho för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0