Stockholm i mitt hjärta

Men hallå, vad tyckte ni egentligen om låten? Jag vill ju veta om det är fler än jag som känner att det hugger till i bröstet och om tankarna snurrar iväg av att lyssna på längesedan med Petter och Veronica Maggio.

I alla fall så var det ju lördag igår. Jag jobbade 7.55-16. Något så in i helvete jobbigt att kliva upp men så grymt skönt att sluta tidigt. Jag, Simon och Simons två kompisar Jonas och Jonas åkte och beställde mat som vi åt framför Så mycket bättre. Riktigt bra program tycker jag, men det påminner om Stjärnorna på slottet. Men det spelar ingen roll. Petter är ju med och han gjorde en grym tolkning av Stockholm i mitt hjärta. Oj vad jag har börjat prata mycket om honom. Låter som att jag är lite små förtjust, hehe. Neeeejdå. Han är bara söt. Fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0