Varannan vecka

Såhär kan en mördarvecka se ut för mig

Måndag: 11-20
Tisdag: 16-20
Onsdag: 7.55-16
Fredag: 11-19.30
Lördag: 7.55-16
Söndag: 13-20.30
Alla dagar utom torsdag denna vecka ska jag jobba. Det värsta är bara att det är så här mycket heltid är ! Så alla som jobbar så här varje vecka och inte varannan, jag liiiiider med er! Nu kan ju dagar och så se annorlunda ut, men så här ser det ut när jag jobbar varannan vecka.


Snart är det lön snart är det lön! Känner på mig att denna vecka kommer att gå fort. Fast söndagar brukar vara så jäkla seg. Förmodligen för att det är sista dagen på den jobbiga veckan. Men på måndag kommer ju mamma och lillskruttan så det kommer nog gå bra!


Här är Ronja under sin första utlandssemester i Turkiet med mamma och Dennis! Hon älskar att bada så denna semester (för två veckor sedan?) måste ha varit rena himmelriket för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0