150910

OOOH JAG DÖR AV TRÖTTHET. Det borde man nästan kunna göra...


I morgon är min näst sista arbetsdag för den här veckan. Sen har jag helg. Det blir nog en helt alldeles underbar helg för jag tar nämligen tåget hem till Duved vid 00-tiden på fredag. Kommer till Åre vid 7-tiden och åker hem igen 18.43 på söndag. En intensiv helg med andra ord, men värt :-) Jag ska kramas och pussas med alla :-) Ronja ska få en blötpuss på munnen, för det vet jag att hon vill ha. Frågan är om jag verkligen vill med tanke på allt hon stoppar i munnen... Men JA det vill jag, för denna gång i alla fall haha!


Nej nu ska jag och Simon kolla på den sista filmen av dom tre som vi hyrde i lördags. Det blir " I Love You Phillip Morris " Hoppas den är bra. Det återstår att se...


Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0